Monday, March 26, 2012

Doa Mami di setiap solat


 Ya Allah Ya Rahman Ya Razzaq Ya 'Alim Ya Matin
Kau permudahkanlah segala urusan kehidupanku 
Permudahkanlah aku untuk susukan anakku
Perkenankanlah hajat dan impianku untuk menyusukan anakku sehingga usia 2 tahun
Agar menuruti segala yang telah Engkau syariatkan
Sesungguhnya aku ingin sekali mendapat fadhilat menyusukan anak seperti yang Engkau janjikan
Ya Allah Ya Rahim
Engkau juga yang Maha Mengetahui betapa aku telah berusaha sedaya upaya demi memperbanyakkan susu badanku
Maka Kau bantulah aku
Perbanyakkanlah susu badanku untuk anakku, berkatilah setiap usahaku
Sesungguhnya aku tidak berdaya melainkan semuanya dengan qudrat dan iradatMu
Ya Allah Ya Rahman
Seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini
Seberapa banyak susu yang anakku minum,
Penuhilah dengan rahmatMu dan keberkatan di sisiMu
Semoga dengan limpahan kasih sayangMu, susu yang sedikit menjadi bertambah banyak dan mengenyangkan anakku
Sesungguhnya hanya kepadaMu aku berserah dan hanya kepadaMu kupohon pertolongan.
Amin ya Rabbal 'Alamin.
shawqunnur.blogspot.com ®

1 comment:

The owner of the blog will response to your comment shortly. Jazakumullah.