Monday, February 28, 2011

Anak Sedara Baru..

27.2.2011 tepat 5.50 petang semalam bertambah la lagi ahli baru dalam keluarga aku.. Alhamdulillah, kakak ipar yang aku panggil Umi (ikut anak2 buah aku le ni..hehhehe..) dah selamat melahirkan sorang lagi baby boy seberat 3.08kg di Pusrawi KL. Memandangkan aku memang berada kat area2 situ masa Abg (aku panggil Abi) aku sms bagitau Umi dah admit & besar kemungkinan akan deliver sebelum maghrib, aku pon dengan tak sesabornye terus berdesup ke Pusrawi jam itu jugak. Sampai kat sane, Umi masih lagi dalam labour room & belum dipindahkan kat wad bersalin lagi. So, aku dengan selamba je terus terjah labour room tu...walaupon kat luar ade tertulis limit pelawat yg dibenarkan hanyalah suami & ibu pesakit je..heheheh. So, disebabkan xde sape yg tahan aku, aku pon masuk aje la..(Ni yang bestnye kalo pegi kat pivate hospital, xde sekatan2 yang menyusahkan & melecehkan tu & sangatlah professional)

Berbalik pada citer tentang baby, aku dengan terujanya terus dokong & cium2 baby tomei tu..geram sangat!!! Muka molat macam kakak Nana & Abg Long dia, kulit putih macam kakak Huda & Kakak Hanim, teghoyok kuat macam Abg Yang dia. Emmm..complete suda..hehheh..

Tapi aku xdapat nak dokong lama2 sebab nurse dah masuk nak check Umi. Aku pon dengan berat hati terpaksa letak balik baby dalam tempat dia & terus kuar..huhuhu.. Lepas maghrib aku pegi balik kat wad bersalin, tapi yg ade Umi je..Baby dah hanto kat nursery..dapat tengok dari jauh je....x bestnye!!!!.

Aku tengok Abi senyum aje sepanjang aku kat sane..seronok sangat agaknye sebab lahir je baby ni, lengkapla anak dia 3 pasang. Awal2 lagi dah bubuh nama ILHAM HUZAIFAH. Maknenye idok le pulok aku tanye, tapi yg aku pasti sgt, Abi mmg dari dulu lagi suke sangat ngan nama Huzaifah ni..Whatever la..janji nama yg baik..

Ape2 pun, aku tumpang hepi dengan kelahiran baby baru ni & wish 1 hari nanti Abg (Hubby aku) akan dapat rase gak macam apa yg Abi rase skg bile aku dah berjaya lahirkan waris dia nanti...Insya Allah.  

Blogger Templates
shawqunnur.blogspot.com ®

No comments:

Post a Comment

The owner of the blog will response to your comment shortly. Jazakumullah.