Friday, March 25, 2011

Cerita bila aku geram. Urghhhhhh!!!

Cerita ni berlaku pada aku semalam. Alkisahnya petang semalam Hubby ajak aku pegi checkup kat 1 klinik yg aku memang dah biasa pegi sebelum ni, kat Seksyen 7 Shah Alam. Biaar lah aku namakan klinik tu Klinik N (bukan nama sebenar)

Sampai aje kat klinik tu jam dah pukul 7 mlm. Hubby pun dengan mesra alam terus tanya kat budak kaunter register tu, "Dokter ade tak?"

"Dokter pegi meeting. Pukul 7suku nanti baru masuk balik." budak tu bagitau.

So, dengar aje Dokter takde, aku pun rasa cam dah tawar hati la nak tunggu. Tapi disebabkan Hubby aku yg dah terlalu beriya2, aku ikutkan aje.. yelah, nanti jadi istri derhaka lak..huhuhu..

Aku dengan Hubby xnak la buang masa tunggu kat klinik tu je. Kami pon pegi la window shop kat 1 mini market dekat2 situ..saje nak compare2 harga sebenarny...hehehehhe..

Tepat jam 7suku, kami pun pegi la balik kat Klinik N. Macam biasa kena la daftar dulu. Menunggu tak sampai 5 minit, akupun dipanggil masuk bilik Dokter.

Tengok2 Dokter pompuan. Dalam hati aku bersyukur gak la sebab aku segan sikit kalo terpaksa jumpa Dokter lelaki. Maklum la sakit aku ni melibatkan part2 sensitip wanita..huhuhu...

Pastu cam biasa aku pon story la kat Dokter tu ape problem aku. bla..bla..bla.. Tapi yang paling aku bengkek bile dokter tu langsung tak nampak serius nak check aku. Dia cakap sakit yg aku alami ni sakit biasa2 je. Pastu selamba je cakap dia tak boleh nak buat scan sebab kat atas katil tu penuh dengan stok ubat baru sampai. Time tu, rase cam nak menyumpah aje Dokter tu. Aku ni patient dia, aku bayar consultation fees dia, bukannye free. Tapi servis dia macam la aku ni tak bayor ape2. Tak profesional langsung!!!

Menyesal betul aku pegi Klinik tu. Kalo setakat nak bagi painkiller, aku pon pandai beli kat farmasi. Takde la susah2 aku buang masa, buang duit , buang tenaga pegi Klinik dia. Ingatkan bila jumpa Dokter, dapat la solution. Tapi, rupa2nya dapat sakit hati aje.

Memang tobat la..pasni jangan harap aku nak pegi lagi kat Klinik tu..Aku benci!!!! Arghhhhhhhhhhh!!!!!!



Blogger Templates
shawqunnur.blogspot.com ®

No comments:

Post a Comment

The owner of the blog will response to your comment shortly. Jazakumullah.