Monday, December 20, 2010

Day 12- How you found out about Blog and why you made one.

Pertama kali tau pasal blog ni masa bergelar student lg. Tapi time tu tak berkesempatan nak actively get into. Konon2nya takde masa le sgt.. pas dah abih blaja, ingat nak la try berblog. Tapi masalah PC & tenet la plak.Takkan tiap kali nak update kena lepak kat CC..mampuih le nak bayor...ngehngehngeh... Akhirnye tangguh punye tangguh sampai le dah kawen, baru le dapat peluang nak berblog. Time tu buat blog konon2nye nak update la story aku lakibini ttg citer kami. Tapi blog tu cam dh tak berkembang je lagi skg ni. So, aku buat lagi blog lain..Ni la blog nye yg setakat hari ni aku rase berpuas ati ngan tahap kerajinan mengupdatenye..kihkihkih...
Nape aku buat blog? Senang je...blog ni umpama diary & therapy aku. So, aku akan tulis apa saja yg terlintas kat pale ni. Citer aku sedih, gembira, marah..sume aku nak muatkan dlm blog ni. Ape yg penting lepas aku tulis, aku rasa release & puas. Aku tak kesah kalo org nak cakap aku poyo atau publisiti murahan sebab aku tak mintak pon org follow aku...
sekian..

No comments:

Post a Comment

The owner of the blog will response to your comment shortly. Jazakumullah.