Sunday, December 26, 2010

Day 18- Plans/dreams/goals you have.

Assalamu'alaikum & salam sejahtera.

Emm..topic utk n3 ni memang sesuai sgt. Maklum la dalam beberapa hari aje lagi kite kan dah nak smbut tahun baru. Tahun baru & azam baru memang sinonim sangat!!

Berbalik kepada topic perbincangan pasal plan/impian/cita-cita yg aku ada, actually memang banyak sangat!!! Tiap-tiap kali nak sambut new year aku mesti dh siap ngan senarai azam & impian tahun baru. Tapi biasanya dalam 10 dream aku tu, mgkin dalam 2-3 je yg dapat aku capai.. kehkehkeh.... Biasa la..nama pon dream....

So, kat bawah ni aku dah shortlisted & dah simplify kan my plan/dreams/goal yg aku ada & esp utk azam tahun 2011 ni. Harap2nye berjaya lah...ameen!!!

1. Nak tingkatkan saving utk hari tua. Salunye aku simpan kejap aje, pastu mesti kena korek
    balik..haih!!
2. Nak zero default payment..esp utk payment2 wajib aku
3. Nak tingkatkan amalan & rawatan supaya bleh cepat2 jadi ibu..adui..dah lame aku nantikan saat ini, tapi...
4. Nak jadi is3 yg lebih mithali & solehah..hehehehhe
5. Nak kuruskan badan..adoi!!! tiap2 tahun berazam yg sama, tapi hasilnye? huhuhu..mulai tahun depan kena
    lebih kuat semangat nih!!






No comments:

Post a Comment

The owner of the blog will response to your comment shortly. Jazakumullah.