Friday, April 12, 2013

Alhamdulillah..3 series!!!

Alhamdulillah hari ni masih lagi Allah panjangkan usia Mami, Allah izinkan lagi Mami bernafas, bergerak bebas dan menikmati semua nikmat yang Allah sediakan. Semalam genaplah usia Mami ke-30 (mengikut tahun masihi). Dah masuk 3 series kata orang. hohohoho.. Antara sedar dengan tidak, itulah hakikatnya. Setiap detik usia bertambah, tak pernah sekali pun makin bertambah hari, seseorang itu makin bertambah muda.

Sepanjang 30 tahun, memang tak terhitung perkara yang Mami telah lakukan. Daripada pejam mata, celik, bangun tidur sampai lah kembali pejam (tidur), tak sudah2 dengan buat itu ini. Moga2 setiap perbuatan baik yang Mami lakukan sepanjang 30 tahun ini mendapat nilaian yang baik di 'mata' Allah & pastinya juga setiap perkara buruk yang Mami buat mendapat pengampunan Allah SWT.Amin..

P/s: Thank you soooo much to my Dear Hubby yang kasi hadiah macam2 kat Mami tahun ni. Di samping belanja makan, Mami dapat 2 nursing jubah, 1 jubah biasa & seutas jam tangan..Alhamdulillah..moge rezki kita melimpah ruah lagi...amin


shawqunnur.blogspot.com ®

No comments:

Post a Comment

The owner of the blog will response to your comment shortly. Jazakumullah.